Praktiske informationer
Praktiske informationer vedrørende møder og konferencer
Jægersborg allé 93
2820 gentofte
Vigtigt!
Vil din gps ikke godtage jægersborg alle 93 – så navigér efter jægersborg alle 99
GPS koordinater
N 55 grader 45.556
E 012 grader 33.271
Med S-tog
Med S-tog: Linie B mod Holte fra København, der er busser fra Lyngby St. og Gentofte Station.
Linie C mod Klampenborg, bus fra Charlottenlund St. eller 10 min. gang.
Med bus
Bus 169 og 179 kører fra Lyngby St. stå af ved Femvejen.
Parkering
Der er ret mange P-Pladser omkring Bernstorff Slot. Gæster med ærinde på Slottet eller Kavalérgården parkerer gratis på pladserne omkring Kavalérgården eller på Skovparkeringen.
P-kontrol kan hænde, så spørg i receptionen ved ankomst for en sikkerheds skyld om en p-tilladelse er nødvendig.
Skulle der (en sjælden gang) ikke være plads på selve slottet, kan man finde et sted at holde på de omkringliggende villaveje.
Det er ABSOLUT ikke tilladt at parkere på Slotspladsen.
Når I reserverer
Når I har besluttet jer for Bernstorff Slot, modtager I en bekræftelse. Af den vil der fremgå hvilket lokale I skal holde festen i, hvor mange gæster, der er til selskabet, hvor mange værelser I skal bruge, hvilken selskabspakke (eller modificeret pakke) I har besluttet jer for.
Reservationsgebyr – så har vi en aftale
For at sikre, at lokalerne er jeres, og at vi holder datoen til jer, opkræver Bernstorff Slot et reservationsgebyr på 25% af det foreløbig aftalte budget, som fremgår af bekræftelsen. Gebyret skal være betalt senest 8 dage efter modtagelsen af bekræftelsen. Der er “run” på Slottets selskabsfaciliteter, derfor er vi nødt til at være helt sikre på hinanden.
Bankoplysninger
Nordea Reg.nr. 2135 Konto 6882 514 186
IBAN: DK4620006882 514 186
Swift: NDEADKKK
Diæt og specielle hensyn
På Bernstorff Slot kan vi trylle lækkerier for alle, hvis blot vi véd det i forvejen. Det er supervigtigt, at vi får besked om allergier respektive de individuelle hensyn, I ønsker, vi tager til jer og jeres gæster. Vi kan det hele, og vi er vældig opfindsomme og fleksibel. Men giv os chancen for at bevise det, ved at give os besked i GOD TID inden arrangementet.
Mens vi tæller ned til jeres fest
Tænk over bordplanen i god tid. Hvor mange skal sidde ved hvert bord og hvor mange borde. Send os bordplan, bordkort, og en tidsplan.
Hvem er toastmaster? Hvem i jeres selskab er vores tjeners/afviklers kontaktperson?
Check ind og check ud for overnattende gæster
Du kan checke ind på væreslerne fra kl. 16.00 og skal være checket ud kl. 10.00 dagen efter.