Bernstorff Slot

Praktiske informationer

Bernstorff Slot

Praktiske informationer vedrørende møder og konferencer

Jægersborg allé 93
2820 gentofte

Vigtigt!

Vil din gps ikke godtage jægersborg alle 93 – så navigér efter jægersborg alle 99

GPS koordinater
N 55 grader 45.556

E 012 grader 33.271

Med S-tog

Med S-tog: Linie B mod Holte fra København, der er busser fra Lyngby St. og Gentofte Station.

Linie C mod Klampenborg, bus fra Charlottenlund St. eller 10 min. gang.

Med bus

Bus 169 og 179 kører fra Lyngby St. stå af ved Femvejen.

Parkering​

Der er ret mange P-Pladser omkring Bernstorff Slot. Gæster med ærinde på Slottet eller Kavalérgården parkerer gratis på pladserne omkring Kavalérgården eller på Skovparkeringen.

P-kontrol kan hænde, så spørg i receptionen ved ankomst for en sikkerheds skyld om en p-tilladelse er nødvendig.

Skulle der (en sjælden gang) ikke være plads på selve slottet, kan man finde et sted at holde på de omkringliggende villaveje.

Det er ABSOLUT ikke tilladt at parkere på Slotspladsen.

Når I reserverer

Når I har besluttet jer for Bernstorff Slot, modtager I en bekræftelse. Af den vil der fremgå hvilket lokale I skal holde festen i, hvor mange gæster, der er til selskabet, hvor mange værelser I skal bruge, hvilken selskabspakke (eller modificeret pakke) I har besluttet jer for.

Reservationsgebyr – så har vi en aftale

For at sikre, at lokalerne er jeres, og at vi holder datoen til jer, opkræver Bernstorff Slot et reservationsgebyr på 25% af det foreløbig aftalte budget, som fremgår af bekræftelsen. Gebyret skal være betalt senest 8 dage efter modtagelsen af bekræftelsen. Der er “run” på Slottets selskabsfaciliteter, derfor er vi nødt til at være helt sikre på hinanden.

Bankoplysninger

Nordea Reg.nr. 2135 Konto 6882 514 186

IBAN: DK4620006882 514 186

Swift: NDEADKKK

Diæt og specielle hensyn

På Bernstorff Slot kan vi trylle lækkerier for alle, hvis blot vi véd det i forvejen. Det er supervigtigt, at vi får besked om allergier respektive de individuelle hensyn, I ønsker, vi tager til jer og jeres gæster. Vi kan det hele, og vi er vældig opfindsomme og fleksibel. Men giv os chancen for at bevise det, ved at give os besked i GOD TID inden arrangementet.

Mens vi tæller ned til jeres fest

Tænk over bordplanen i god tid. Hvor mange skal sidde ved hvert bord og hvor mange borde. Send os bordplan, bordkort, og en tidsplan.

Hvem er toastmaster? Hvem i jeres selskab er vores tjeners/afviklers kontaktperson?

Check ind og check ud for overnattende gæster